DOLAR

46,4704$% 0.04

EURO

53,2890% -0.08

STERLİN

61,4281£% -0.17

GRAM ALTIN

6.238,59%0,53

ÇEYREK ALTIN

10.422,00%-0,35

TAM ALTIN

41.528,00%-0,36

Güneş Vakti a 12:48
Nevşehir AÇIK 17°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Güncellenme - Haziran 19, 2026 16:03
Yayınlanma - Haziran 19, 2026 16:01

Aslanbay ve Özer’den ortak proje vurgusu

Kapadokya Alan Başkanı A. Cem Aslanbay, gerçekleştirilen yerel seçimlerin ardından Mustafapaşa Belediye Başkanlığı görevine seçilen Mustafa Özer’i makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, bölgenin geleceğine yönelik projeler ve iş birliği imkanları da ele alındı.

Kapadokya’nın tarihi ve kültürel mirasının korunması ile turizm potansiyelinin geliştirilmesine yönelik çalışmaların değerlendirildiği görüşmede, Mustafapaşa’nın bölge turizmi açısından taşıdığı önem üzerinde duruldu. Alan Başkanlığı ile belediye arasında yürütülebilecek ortak projeler hakkında fikir alışverişinde bulunulurken, ilçenin turizmden daha fazla pay almasına yönelik atılabilecek adımlar da gündeme geldi.

Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Kapadokya Alan Başkanı A. Cem Aslanbay, Belediye Başkanı Mustafa Özer’i seçim başarısından dolayı tebrik ederek görevinde başarılar diledi. Aslanbay, Kapadokya’nın önemli destinasyonlarından biri olan Mustafapaşa’da koruma ve turizm odaklı çalışmaların devam edeceğini belirtti.

Aslanbay açıklamasında, “Mustafapaşa Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Özer’i makamında ziyaret ederek tebriklerimizi ve başarı dileklerimizi ilettik. Mustafapaşa’mızda koruma ve turizm odaklı projelerimizi birlikte sürdürmeye devam edeceğiz. Belediye Başkanımız Sayın Özer’e ve ekibine görevlerinde bir kez daha başarılar diliyor, nazik misafirperverlikleri için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Kapadokya’nın özgün mimarisi, tarihi yapıları ve kültürel dokusuyla öne çıkan Mustafapaşa’da, önümüzdeki süreçte Alan Başkanlığı ile belediyenin iş birliği içerisinde yürüteceği çalışmaların bölgenin turizm potansiyeline önemli katkılar sunması bekleniyor.

Gerçekleştirilen ziyaret, kurumlar arası uyum ve iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendirilirken, bölgenin korunarak gelecek nesillere aktarılması ve sürdürülebilir turizm anlayışının geliştirilmesi yönündeki kararlılık da bir kez daha vurgulanmış oldu.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Nevşehir’de 207 hafız için icazet merasimi düzenlendi

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0